فرشته جان چشم. امشب تلاشمو میکنم. فکر میکنم ادغامی از پست شما و asemani و mati خوب بشه.
ظهر ها که کلا نمیاد خونه. ساعت 8 میاد. یه مقدار استرس دارم. همونطور که گفتید شام رو مقابلش میچینم. نامه و آهنگ رو میذارم روزای بعد که برنامه کم نیارم. واسم دعا کنید. از همین الان دارم میلرزم.
- - - Updated - - -
ممنونم بچه ها کنارم هستین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)