به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 تیر 92 [ 12:03]
    تاریخ عضویت
    1392-2-02
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    344
    سطح
    6
    Points: 344, Level: 6
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Icon88888 بچه ها ،شوهرم میگه باید مهریتو الان ببخشی.چی کار کنم؟!!!!!!!!!!

    امروز سر سفره اتفاقی حرف از این شد که خارج از ایران موقع طلاق اموال تقسیم به دو میشه.این بحث رو پیش اورد ،فکر کردم می خواد همینطوری با هم صحبت کنیم. منم عادی نظرمو دادم گفتم فکر خوبیه چون زن ومرد به هر جا برسن با زحمت هم رسیدن.

    و اون شروع کرد: چه زحمتی؟ مردا همه زحمتارو میکشن ،زنا فقط میخورن می خوابن. زن هیچ حقی نداره همین که یه جا داره برای خوردن و خوابیدن ،همین که یکی خرجشو میده بسه .دیگه چه سهمی؟
    منم الان هر روز به این فکر میکنم که به تو بدهکارم و باید مهریتو بدم.من هر روز دارم زجر میکشم هر روز دارم کنده میشم.با این فکر دیگه نمیتونم..... دارم عذاب میکشم ....تو یه روز میری اجرا میزاری و میگیری......برای همینه نمیتونم امیدوار باشم به زندگی .دلیل بد رفتارام باهات همینه....و وو


    بهش گفتم :مگه من از تو مهریه خواستم ؟ مگه مامان من گرفته که من بگیرم؟ ... باز شروع کرد و محکم میگفت یه روز میگیری....

    اونقدر حرفا زد اونقدر تحقیرم کرد که اگه همون لحظه میتونستم برای رهایی از حرفاش رسما می بخشیدم...
    بهش گفتم به خدا ازت نمیخوام .و گفت من به حرف نمیتونم اعتبار کنم دیگه هم اینطوری نمیتونم تحمل کنم که هر روز خودمو بدهکار بدونم.و حاضرم همه چی تموم شه ولی من دیگه زجر نکشم!!!!!!!!!

    بچه ها فکر کنم شوهرم دیوونه شده..... اونقدر حرفای تلخ زد که تمام بدنم میلرزید البته کلی هم گریه کردم. اومده میگه همچین میکنی انگار خیلی بد بختی مگه چی شده!!!!!!!!!!!!!!! آخرشم قهر کرد رفت بیرون!
    مهریه من 114 سکه هست زیادم نیست ولی نمیدونم چی کار کنم یعنی ببخشم آرووم میشه و رفتاراش خوب میشه؟چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید chatr تشکرکرده است .

    tamanaye man (یکشنبه 02 تیر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.