به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 مهر 92 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1392-3-01
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    414
    سطح
    8
    Points: 414, Level: 8
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    8

    تشکرشده 12 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Tavajoh کابوس من(با جسدش چی کار کنم)

    شاید این مشکل من یه کم عجیب به نظر بیاد اما اذیتم میکنه من از دوران نوجوانی یه کابوس رو مرتب میدیدم گاهی هرشب گاهی هفته ای یا ماهی یکبار اما بعد از ازدواجم این کابوس از بین رفت تا بارداریم که مجدد شروع شد به روانپزشک مراجعه کردم که گفت مسئله ی خاصی نییست و بهش اهمیت نده و گفت نوعی افسردگی خفیفه و یه آرام بخش ضعیف تجویز کرد که من به خاطر بارداریم استفاده نکردم و الان هم گاها همین کابوس به سراغم میاد من تو خواب می بینم یه مرد رو کشتم و نمیدونم با جسدش چی کار کنم! یه مرد که فقط میدونم میانساله و کمی چاقه نمیدونم کیه و چرا کشتمش ولی سعی دارم جسدش رو قایم کنم یه بار دفن می کنم یه شب میزارمش تو کابینت و... همیشه همون مرده که صورتش رو یادم نمیمونه!!حتی نمیدونم غریبه س یا نه این کابوس منو زجر میده و بیدار که میشم تموم مدت تو ذهنم می چرخه که چرا خودمو معرفی نکردم!!!دکتر بهم گفت اگه کارها و فعالیت های روزمرت رو مختل نمیکنه بی خود بهش پروبال نده و پیگیرش نشومسئله اصلی من اینه که شوهرم با ورود به میانسالی داره چاق میشه و من گاهی با خودم میگم نکنه اون مرد همسرمه؟!!بارها ازش خواستم به فکر وزنش باشه اما طفره میره خوابم رو هم اگه بهش بگم میگه بریزدور این حرفا رو اینا واسه آدم نون آب نمیشه این حرفیه که درمورد بقیه کابوسهام میگه یا میگه تاثیر کتابا و فیلم هایی که میبینی نکته اینه که من به شدت از خون بیزارم و تحمل کشتن سوسکم ندارم خیلی حساس و دلنازکم تو عمرم هم مرده ندیدم و کتابها و فیلم های جنایی رو هم دوست ندارم دیشب باز همون کابوس بود و اینبار یه جسد کفن پیچ بود و میخواستم بشورمش و دفنش کنم خیلی سعی کردم و آخرش گفتم به خدا نمیتونم حتی بهش نگاه کنم اینو از من نخواید و رفتم ..امروز همش میگم یعنی کی بود ؟؟بهش حس آشنایی داشتم ای کاش کارشناسای عزیز به من بگن باید به این کابوس های تکراری اهمیت بدم یا طبق دستور پزشک بی خیالش بشم اگر لازمه به چه متخصصی مراجعه کنم؟به همسرمم در باره دلیل حساسیتم روی شکم آوردنش بگم یا نه؟
    ویرایش توسط گیسو313 : چهارشنبه 29 خرداد 92 در ساعت 15:22

  2. کاربر روبرو از پست مفید گیسو313 تشکرکرده است .

    roze sepid (چهارشنبه 29 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. منم دوس دارم یه ازدواج موفق جوری ک خودم میخام داشته باشم:(((
    توسط SHahr-Zad در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مهر 93, 23:50
  2. ریخت منحوس جاریمو دیگه نمیبینم
    توسط nahale1 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 اردیبهشت 92, 01:47
  3. عروس بزگتر بهتر است یا عروس کوچکتر خانواده؟
    توسط باربی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 20:52
  4. داماد کوچک تر از عروس !
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 آبان 90, 00:08
  5. دوس دارم یه دختر شاد و پر انرژی باشم:)
    توسط nazlin1990 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 15 مهر 90, 12:05

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.