فک کنم خیلی وقته ک این تاپیکو گذاشتین منم مث همه چند ماهیه عضو این سایت شدم
شاید نظرم خیلی مفید نباشه ولی واسه خودم جواب داده بهتون میگم
من زندگی خوبی دارم ولی ی حس نارضایتی همیشه تو وجوم هس بخاطر همین از همه چی ایراد میگیرم و این باعث میشه لحظات خوبو نبینم و از کنارشون بدون اینکه ازشون لذت ببرم میگذرم چند وقتی صبحا یا هر وقتی ک حسش باشه معمولا هر روز صبح وقت صورت شستن شکر گزاری میکنم و ب یاد میارم ک چیزایی ک دارم کم یا زیاد واسم کافیه بعضیا همینو ندارن و سپاس گازری میکنم از خدا ی حس قانع بودن بهم میده ی حس اینکه همه چی خوبه راضی باش و دارم منظورمو امیدوارم متوجه بشید امیدوارم از وجود ی موچولوی ناز نازی خوشگل(بچتون)بیشترین لذتو ببرید و زندگی خوبی داشته باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)