
نوشته اصلی توسط
milad08
جناب بی وفا
من توی این سایت اومدم که از نظرات دیگران استفاده کنم و مطمئنا از نظر کسی ناراحت نخواهم شد
خیلی ممنونم که احساس همدردی کردین، من هرموقع با کسایی که کاملا از زندگی من با خبر هستن، مشورت میکنم نظراتی شبیه نظرات شما بهم میدن
اما من ذاتا شخصیت آرومی دارم البته با ته اعتقادات مذهبی.
به خاطر همین آستانه تحملم تو برخورد با همسرم یه مقداری بیشتر از اطرفیان خودم هست.
البته ما هنوز طلاق نگرفتیم فقط 3 ماه از هم جدا داریم زندگی میکنیم و پرونده نفقه و تمکین و مهریمون هنوز توی دادسرا بازه
علاقه مندی ها (Bookmarks)