دارم سعی میکنم آرامشو حفظ کنم و عجله نکنم .
باید برنامه ریزی داشته باشم برای کارهام اما یه کم سردرگمم
نمیدونم جرا اینقدر دوست دارم همسرم دوسم داشته باشه من هیچ وقت کمبود محبت نداشتم . خانواده خیلی خیلی خوبی دارم و همه جوره بهم محبت میکنن . چی کار کنم که این حس تو من ضعیف شه ... اینکه برام این همه اهمیت نداشته باشه که همسرم عاشقم باشه یا دوسم داشته باشه ؟
راهکاری هست ؟ خواهشا غیر از کلاس و خرید و تفریح باشه .چون این یه نیاز دیگه هست