من خودم یه دختر فوق العاده هستم
مطمئنم همسرم خوشبخت ترین مرد دنیا میشه و بچه هام و عالی تربیت میکنم
قلیون میکشم ( سالی یه بار تو تفریحات و عاشق اون حس خاصشم) و اینو حتما رک به همسرم میگم چون برام مهمه و اگه بوش میاد نمیتونم نکشم مست میشم
و رابطه هم داشتم ( که باعث شده خیلی چیزها یاد بگیرم و الان بدونم با یه مرد باید چزور برخورد داشت) که اینو نخواهم گفت اما زیرکانه نظرشو در این باره میچرسم اگه ببینم طرفم براش خیلی مهمه که زنش رابطه نداشته بوده باشه حتما جواب منفی میدم و دلیلشم نمیگم
خوبه که معیارهای ازدواجتو بشناسی و خط قرمزهاتو بدونی 
در ضمن داری میری خواستگاری نمیری عقد کنی که
خواستگاری و دوره شناخت واسه همینه که اگه طرف خط قرمزهاتو نداشت یا ازش خوشت نیومد رابطه تموم شه
و اگه معیارهاتو داشت به ازدواج ختم شه
[align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]
ویرایش توسط جوانه؟؟؟ : یکشنبه 12 خرداد 92 در ساعت 23:15
علاقه مندی ها (Bookmarks)