مرس ساناز جان . امیدوارم مشکل شما هم حل شه. بیکاری بد دردیه. خیلی ناراحتم از اینکه دوست پسرم بیکاره . چون میبنم که غصه میخوره که 30سالشه و بیکار. دیگه حتی با اشنا هم نمیشه رفت سر کار.
آخرش تصمیم گرفتیم خودش یه شرکت کامپیوتری بزنه و یکم خودشو گرفت بیاد خواستگاری. منم باید رو خانواده ام کار کنم تا شرایط الان جامعه رو بپذیرن. هرچند به پدر مادرا هم حق میدم که خوشبختی بچه هاشون و میخوان
- - - Updated - - -
مشکل ما ایرانی ها اینه که از عروس یا داماد توقع داریم. خودمون نمیخوایم به دوتا جوون که عشق همن کمک کنیم. اگه پدر مادرا دست داماد و بگیرن و کمی کمک کنن زندگی همه درست میشه. من خانوادم وضع مالی خوب متوسطی داریم. اما با این حال مادر و پدرم میخوان دامادشون از روز اول همه چی رو داشته باشه. این خیلی بده.
بعضی موقع فکر میکنم ما بچه ها چقدر بیشتر از پدرمادرا میدونیم. اما خب زمونه همینه...








علاقه مندی ها (Bookmarks)