به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: حاصل عمر

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 20 مرداد 88 [ 15:55]
    تاریخ عضویت
    1386-12-14
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    5,495
    سطح
    47
    Points: 5,495, Level: 47
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    169

    تشکرشده 176 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array

    حاصل عمر

    بسم الله الرحمن الرحیم
    گر به همه عمر خویش با تو بر آرم دمی
    حاصل عمر آن دم است باقی ایام رفت
    چند روز قبل در یادداشت " شمیم رمضان " گریزی زدم به اینکه در آستانه این ماه هستیم و امروز میخوام از یه زاویه ی دیگه به حلول این ماه شریف نگاه کنم ماهی که نزدیکش که میشم نوعی ترس و اضطراب منو فرا میگیره ، ترس از اولش نه که از آخرش ، آخر ماه ، آیا چگونه از این ماه خارج خواهم شد ؟ صیقل خورده و پالاییده از گناه یا نه خدای ناکرده روسیاه ، گناهکار و مغبون ؟
    یادم میاد ترم اول دروره دانشجویی که توی یه خوابگاهی نزدیک میدان بهارستان بودیم یه روز با یکی از رفقا برای اولین بار رفتم مسجد سپهسالار ( مدرسه عالی شهید مطهری ) و نماز مغرب و عشاء رو به امامت آیت الله امامی کاشانی (که تا همین اواخر هم امام جماعت اون مسجد بودند ) اقامه کردیم .بعد از نماز حسب اینکه شب چهارشنبه بود دعای توسل خونده شد و ما هم موندیم و دعا رو زمزمه کردیم و توسلی به مولایمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) . فردای اون روز در حالی که عازم قم بودم به ناگاه برای همراهی با یه کاروانی که به مشهد هم برای زیارت می رفت دعوت شدم و برای نخستین بار در عمرم عازم مشهد الرضا شدم .معجزه ی توسل !
    چند روز پیش هم در حالی که یک نگرانی شدید و یک تهدید نزدیک منو احاطه کرده بود با یک زمزمه ی توسلی دیدم که چه آرامشی به سراغم اومد و موضوع حل شد و بعد از اتمام اون کار وقت مغرب شده بود و نماز رو در مسجدی در همون محلی که مراجعه کرده بودم به جا آوردم و از قضا دوباره شب چهارشنبه بود و دعای توسل و این بار به شکرانه من بودم و دامان معصوم حضرت صدیقه ی طاهره (س) و اشکی که از شوق بر گونه هایم جاری شد .
    یارب به نسل طاهر اولاد فاطمه
    یارب به خون پاک شهیدان کربلا

    یارب به صدق سینهٔ پیران راستگوی یارب به آب دیدهٔ مردان آشنا
    دلهای خسته را به کرم مرهمی فرست ای نام اعظمت در گنجینهٔ شفا



    با خودم میگم شک نکن که شمیم رمضان رو هم با توسل می تونی بهتر و بیشتر درک کنی ، توسل به صاحب عصر و زمان (عج) و حقیقت هم جز این نیست پس منتظر ظهور باشیم که دمی با حضرتش حاصل تمام عمر است :
    بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد دعا کبوتر عشق است و بال و پر دارد
    بخوان دعای فرج را و عافیت بطلب که روزگار بسی فتنه زیر سر دارد
    بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا زپشت پرده غیبت به ما نظر دارد
    بخوان دعای فرج را به یاد خیمه سبز که آخرین گل سرخ از همه خبر دارد

  2. کاربر روبرو از پست مفید آرمانخواه تشکرکرده است .

    آرمانخواه (پنجشنبه 07 شهریور 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.