سلام. من عاشق دوست همجنسم شدم اما فقط از لحاظ عاطفی نه جنسی !

اون متاهله و هیچوقت اجازش نمیدن به هر دلیلی باهم باشیم. حالا به نظرتون این موضوع را با دوستم

مطرح کنم یا نه؟ چون واقعا دارم از افسردگی داغون میشم اگه نه پس چیکار کنم