سلام
من اگه يه رفيق كوچولو بخوام بايد چيكار كنم ؟
سنش در حدود 13 تا 17 باشه ...
من اصلا قصد هيچگونه سواستفاده ندارم ... من ميخوام داداشم باشه ...
محبت ... دوستي ... اعتماد ... رفاقت ...
اگه پيداش كنم زندگيم رو براش ميذارم ...
در ضمن من 19 سالمه ... تمومه تجربيات زندگيم رو هم در اختيارش ميدارم ... در ضمن من ميخوام بچگي كنم ... چون ديگه خسته شدم از بزرگا ... من به خاطر مسايلي خيلي زود خيلي چيزا رو تجربه كردم ... و تمومه رفقام سنشون بالاس ... من ميخوام به كمك اين دوستي كه دنبالش هستم برگردمو يكمي بچگي كنم ... راستي گوشم از نصيحت پره ... خواهشا مرحم باشيد و زخم نپاشيد ... فداتون ...![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)