آقای توجیه به نظر من هم ادامه بده تا نظر فرشته مهربان را هم ببینیم.
ضرر نداره که.شاید یه نفر همچین مشکلی داشت و خوندن تاپیک شما و پست فرشته مهربان بهش کمک کنه!
من خودم اول که تو این سایت اومدم با خوندن مشکل دیگران تونستم مشکل خودم را تقریبا حل کنم و حتی در موردش تاپیکی ایجاد نکردم.
الان این مشکل شما ممکنه مشکل خیلی ها باشه،راه حل هم داشته باشه ولی وقتی بیان اینجا را بخونن فکر می کنن هیچ راهی برای این مشکل نیست.
امیدوارم ادامه بدین!
- - - Updated - - -
در ضمن فرشته مهربان عزیز لطفا در صورت ادامه در جوابتان معنی دل نشستن و اینکه چه طور بفهمم خواستگارم من به دلش نشستم و یه وقت به خاطر اصرار خانواده اش با من ازدواج نکند؛را هم توضیح بفرمایید.
مدت زمانی که خانم و آقا برای به دل نشستن لازم دارن چقدره آیا بین دو جنس تفاوت داره؟
آیا می شود این احساس را تغییر داد؟آیا تلقین موثر است؟
آیا دل به دل راه دارد؟چه طور خانمشون ایشان را دوست دارند ولی ایشان نه؟!!!(به خاطر تلقین؟یا اینکه دل به دل راه نداره؟)
آیا ممکنه چون ایشون دلشون نمی خواد نمیتونن طرز فکرشون را هم تغییر بدن(به دلیل احساسات منفی و عدم باور)؟
من خیلی دوست دارم مشکل ایشون قابل حل باشه و واقعا هم دلشون بخواد که حلشون کنند!![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)