به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط m_eros نمایش پست ها
    و یه مشکل دیگه هم که دارم اینه که خیلی استرس و اضطراب دارم.نمیدونم شمام همینین یا نه.
    در هر صورت تصمیم گرفتم به یه روانشناس یا روانپزشک مراجعه کنم حتی اگه کمکی هم نکنه راه دیگه ای وجود نداره.
    به شمام پیشنهاد میکنم این کارو انجام بدین .
    موفق باشین.
    سلام ممنون از پاسخت .
    آره من هم استرس و اضطراب شدید دارم یه جورایی دائم الاسترس شدم . پیش روانپزشک رفتم فقط کار رو خرابتر کرد اونم خیلی خرابتر. گرچه تو شهر ما روانشناس درست درمون نیست. به این نتیجه رسیدم که باید خودآگاهیمو افزایش بدم و خودم روی خودم و نقاط ضعف و قوتم کار کنم به جای اینکه کرور کرور پولی که این روزا به سختی درمیارمو بدم به روانشناسایی که میگن حداقل بین ده تا پانزده جلسه نیازه بیایین و ...
    راستش حالا میدونم و یقین دارم تنها کسی که میتونه به آدم کمک کنه خودش و خودش . البته دیگران میتونن راه رو برات سهل کنن همونطور که میتونن راه رو ببندن یا سخت کنن!

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    سلام روزانه عزیز

    این 3 حالت داره :

    1)این که شما ادم کمال گرایی هستین و از خودتون راضی نمیشین .ببینین چقدر به جیزایی که خواستین رسیدین؟

    2؟اینکه واقعا یه خلایی تو زندگیتون هست که واقعا شما رو اذیت میکنه وباعث میشه اون نیاز رو تو قالب چیزای دیگه و بشکل دیگه دنبالش بگردین...

    چی تو زندگیتون براتون حیاتیه و بسیار مهم ایا بهش رسیدین؟یا ناراضی هستین؟

    3)میتونه به هر 2 تا دلیل بالا باشه

    خودتون چی فکر میکنید؟

    من حرفای دوستان رو نخوندم اگه تکراریه ببخشین.
    سلام فرشته اردیبهشت عزیز
    حالت اولش که درسته البته فکر کنم. اما حالت دومش رو خیلی وقته خودم هم به همین نتیجه رسیدم. ولی شاید همون مورد سومه ترکیبی از دو حالت.
    نمی دونم . به هر حال ازت ممنونم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها

    چی تو زندگیتون براتون حیاتیه و بسیار مهم ایا بهش رسیدین؟یا ناراضی هستین؟
    یه چیزی هست آره. نه بهش نرسیدم. ناراضی بودنم هم به همون خاطره. البته فرد نیست. ولی خوب دارم بهش فکر میکنم گرچه نمیتونم به این راحتی ها و شاید سالها به اون هدف و آرزو برسم ولی شاید یک اتفاق! آره یه اتفاق بتونه همه چی رو تغییر بده . من میدونم اون اتفاق چیه دور از ذهن نیست. ولی تایمشم معلوم نیست. شما دعا کنید جور شه.
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  2. 2 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    reihane_b (پنجشنبه 29 فروردین 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 29 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پیشنهاداتی برای ایجاد تنوع در زندگی
    توسط shabe niloofari در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 22 مهر 91, 18:04
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 06 آذر 88, 19:37

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.