به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 45

Threaded View

  1. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 26 شهریور 95 [ 14:54]
    تاریخ عضویت
    1391-6-24
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    4,122
    سطح
    40
    Points: 4,122, Level: 40
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکرها
    566

    تشکرشده 594 در 190 پست

    Rep Power
    35
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Arvana نمایش پست ها
    با تشکر از روژان عزیز که در بحث شرکت کردند
    شخصیت بنده به گونه ای هست که اپسیلونی کارهای دیگران روی من تاثیر ندارند یعنی متلک و تیکه اینها که کلا هیچ چی ( طرف مقابلم را نمیدونم )

    و صد البته انسانی اگر واقعا عاشق واقعی باشه هیچ گاه نمی زاره که ذره ای طرف مقابلش دچار اذیت و یا اعصاب خوردی بشه

    ( اگر کسی به من غر نزه من حاضرم جونم را واسش بدم :D)

    البته قضیه ما طبق مقاله ای که داشتم دیشب میخوندم الان Limberence و LO هست و هنوز عشق نیست

    نظرتون را میخواستم در مورد سوال های بالا که نقل قول کردم بدونم
    به نظر من با این شناختی که از بیان دیدگاه شما پیدا کردم ازدواج براتون زود نیست. این بالا رفتن سن ازدواج در جامعه هیچ نفعی جز ژست روشنفکرانه ای که بعضیها میگیرن نداره صدالبته مشکلات جوونا برای ازدواج و توقعات بی جا باعث شده سن ازدواج تو کشور ما اینقدر بالا بره. اینقدر جوونها رو بی دستو پا میبینیم که روزگارمون جوری شده که هنوز جوون 30ساله تو خونه ننه باباش داره زندگی میکنه و تنها شغلش درس خوندنه بگذریم...
    همه اینایی که گفتی بستگی به شخصیت طرف مقابل و خودتون داره. اصلا قطعی نیست. اگر هر دفعه که ایشونو میبینی بزرگتر بودنشون در ذهنتون تداعی میشه نشونه خوبی نیست اما اگه فقط برای پیشگیری مشکلات بعدی نگرانی و مشکلی نداری مهم نیست.
    در مورد ایشون باید بگم معمولا خانمها بیشتر از اقایون رو سن حساسن و اگه پای عشق و عاشقی وسط نباشه احتمال کمی وجود داره با مردی کوچکتر از خودشون ازدواج کنن
    ویرایش توسط روژان20 : شنبه 17 فروردین 92 در ساعت 13:16

  2. 2 کاربر از پست مفید روژان20 تشکرکرده اند .

    Arvana (شنبه 17 فروردین 92), Ayeh (شنبه 17 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ترس و لجبازی کودک 3ساله من
    توسط شیدا1392 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 فروردین 95, 15:26
  2. من و دختری که 3ساله میخامش اما همش میگه قصد ازدواج ندارم
    توسط sadafdarya در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 آبان 94, 21:34
  3. ترديد بعد از 3سال عقد
    توسط saminaz در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 14 مهر 91, 14:13
  4. شوهرم 3سال بهم خیانت کرده
    توسط s.p در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 آبان 90, 15:02
  5. تردید.من 3سال بزرگترم
    توسط sarjon در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 مرداد 90, 13:33

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.