نقل قول نوشته اصلی توسط Arvana نمایش پست ها
با تشکر از She عزیز

یعنی این که میگید زوده تو شرایط بنده زوده ؟ یا نه کلا زوده ؟

یعنی مثلا اگه طرف مقابلم مثلا ۲۰ سالش بوده و یا کلا کوچکتر از من بود باز هم زود بود ؟

یعنی به نظر شما جایگاه تکیه گاهی بودن مرد در منزل در صورت کوچکتر بودن دچار تزلزل میشه ؟


من خودم تا اون جا که باشه سعی میکنم افسار را عقل در دست بگیره تا احساسات
واسه همین اومدم و از دوستان خوبی چون شما راهنمایی میگیرم تا این که این حس که شما میفرمایید زود گذر هست افسارمون را دستش نگیره

منتظر پاسخ هایتان خواهم بود
نقل قول نوشته اصلی توسط روژان20 نمایش پست ها
اگر فکر میکنی شرایط ازدواج داری خیلی هم اینکار پسندیده است. هر کسی از تجربه خودشه که قضاوت میکنه اما در واقع این شما هستی که قراره با اون شرایط کنار بیاد اگه فکر میکنی شرایطتت محیاست و طرف مقابلت قبول داره باهات راه بیاد بهتر ازین نمیشه. در مورد سن دختر هم بیشتر عرفه نه قانونه و نه شرع. حضرت محمد هم با زنی بزرگتر از خودش ازدواج کرد .مهم اینه که اونقدر دوسش دارید که اقدام کنید یانه؟ و بعد از خواستگاری نظر ایشون مثبت هست یا نه؟؟ در مورد مسایلی که مطرح کردی(تاثیر زایمان بروی چهره و...) هیچ چیز طعی نیست. بیشتر اعصابه که روی پوستو چهره تاثیر میذاره اگه قراره با ایشون ازدواج کنی و خودتون یا خانوادتون هر روز بخواد متلک بندازن یا طعنه بزنن بله حتما ایشون زود شکسته میشن اما اگه از لحاظ شما و خانوادتون قضیه حل شدست هیچ فرقی نداره
با تشکر از روژان عزیز که در بحث شرکت کردند

شخصیت بنده به گونه ای هست که اپسیلونی کارهای دیگران روی من تاثیر ندارند یعنی متلک و تیکه اینها که کلا هیچ چی ( طرف مقابلم را نمیدونم )

و صد البته انسانی اگر واقعا عاشق واقعی باشه هیچ گاه نمی زاره که ذره ای طرف مقابلش دچار اذیت و یا اعصاب خوردی بشه

( اگر کسی به من غر نزه من حاضرم جونم را واسش بدم :D)

البته قضیه ما طبق مقاله ای که داشتم دیشب میخوندم الان Limberence و LO هست و هنوز عشق نیست

نظرتون را میخواستم در مورد سوال های بالا که نقل قول کردم بدونم