سلام دوستاي خوبم.من به كوهنوردي خيلي علاقه دارم.2بار باگروه كوهنوردي رفتم كوه ودوست دارم عضو بشم.شايد تعجب كنيداما من اين دوبارو باچادر رفتم.واصلا برام سخت نيست كه چادرمو نگه دارم واز كوه بالا برم.مربيمون خانم خيلي فهميده ايه وقبلا در مورد چادر وعلاقم بهش گفته بودم واون با اصرار زياد منو ترغيب كرد كه ادامه بدم.اما بار دوم كه رفتم دوتاپسر حرفاي نامربوط ميزدن كه دوست نداشتم باهاشون هم كلام بشم.شماكه كماندويي واين حرفا.من تو خانواده اي هستم كه حجاب درستي ندارن وتقريبا تمام دخترها خيلي بازو آزاد لباس ميپوشن.اما من به خواست خودم و آگاهانه چادرانتخاب كردم.
سوال من اينه كه چطور ميشه هم به علاقم برسم وهم به حرف اون عده معدود توجه نكنم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)