ممنون، آقا یا خانم "شیدا."
خودم هم به این نتیجه رسیدم .... سعی دارم رابطه رو در حد مینیمم نگه دارم، به خاطر اینکه خیلی دوسش دارم.
تشکرشده 10 در 4 پست
ممنون، آقا یا خانم "شیدا."
خودم هم به این نتیجه رسیدم .... سعی دارم رابطه رو در حد مینیمم نگه دارم، به خاطر اینکه خیلی دوسش دارم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)