یعنی میگین باهاش بمونم؟
آخه اینطوری که من وابسته تر می شم و اگر روزی بخواد ترکم کنه و با کس دیگه ای بره، میگه بهت گفته بودم که نمیخوامت :(
تشکرشده 10 در 4 پست
یعنی میگین باهاش بمونم؟
آخه اینطوری که من وابسته تر می شم و اگر روزی بخواد ترکم کنه و با کس دیگه ای بره، میگه بهت گفته بودم که نمیخوامت :(
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)