خود کم بینی های خودم..
نه اخلاق بدی ندارم...فقط بقیه از اخلاق م سو استفاده میکنن.
انتظاراتمم بالا نیست..یکم خاص ــه
تشکرشده 48 در 35 پست
خود کم بینی های خودم..
نه اخلاق بدی ندارم...فقط بقیه از اخلاق م سو استفاده میکنن.
انتظاراتمم بالا نیست..یکم خاص ــه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)