به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 62

Threaded View

  1. #11
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختري را دوست دارم اما نمي دانم چه كاري درست است.

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
    saber-g1 گرامی

    اقدام رسمی چاره کار شماست .

    اگر فکر می کنید شرایط ازدواج را ندارید ، دمیدن در تنور احساسات ممنوع . همین جمله را سرچ کن تا مقاله اش را در تالار پیدا کنی و بخوانی .

    موفق باشی .


    .
    نقل قول نوشته اصلی توسط taraneh89
    متاسفانه تنها پستی که بهش توجه نکردی پست فرشته ی مهربان بود!مسیری که براتون مشخص کردن بهترین مسیره
    اینجا هر کس نظر شخصیشو میگه نتیجه گیری نهایی با خودتونه.مقایسه ی خودتون با بقیه اعضا و بیان احساس فقط تو سایت و رفتار منفعلانه تو محیط واقعی مسلما مشکلی رو براتون حل نمی کنه
    موفق باشید
    سلام ممنونم taraneh89
    اینقدر نظرات منفی تو این دوماه شنیدم که کلا منتظرم بچه ها بگن این کار اشتباست
    همین طور هم هست کلا آمار مخالف بیشتره
    در پست 7 گفتم می خوام بعد امتحانات اقدام رسمی از طرف خانواده انجام بگیره.
    در پست 8 یلدای مهربان یه مقاله مفید برام قرار داد. خیلی هم ازش ممنونم.
    در پست 9 برادر بزرگوارم H.M گفت فعلا صبر کن و ... .
    در پست 15 دوست خوبم tamas فرمودن رهاش کن .
    در پست 16 برادر H.M ما رو تشبیه به بچه بی دندون کردن که زوده نون دستش بدن.
    در پست 17 فرشته مهربان دوست گرانقدرم فرمودن یا اقدام کن یا بی خیال.
    حالا من باید چی کار می کردم؟
    دوستش دارم رهاش کنم؟
    شرایطم جور نیست اقدام کنم؟
    شما جای من چی کار می کردی؟ یه لحظه خودتو جای من بزار یکی رو دیوانه وار دوست داری اما موقعیت نداری فعلا اما مطمئنی تا چند سال آینده موقعت های خوبی بدست میاری چیکار می کردی؟
    فعلا ما به حرف tamas گوش می دیم و رهاش می کنم
    آخرین بار که خواستم رهاش کنم فقط 20 روز تونستم ندیدنشو تحمل کنم اینبار نمی دونم؟؟؟
    یلدا جان نظراتت برام ارزشمنده و احترام خاصی برات قائلم ممنونم که تایپیکمو پیگیری می کنی.

    انتظار سخت است… فراموش کردن هم سخت است…
    اما اینکه ندانی…
    باید انتظار بکشی یا فراموش کنی…
    از همه سخت تر است…

  2. کاربر روبرو از پست مفید صاعد تشکرکرده است .

    صاعد (پنجشنبه 16 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شوهرم بابچه مخالف است ومن به شدت بچه دوست دارم
    توسط آزیتا546 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: چهارشنبه 28 تیر 91, 12:46
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 بهمن 90, 20:16
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. همسرتان را آن گونه كه هست دوست بداريد
    توسط دانه در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 27 مهر 87, 09:50

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.