خانم حلمی عزیز، برداشت من از چند پستی که اینجا دیدم اینه که حق با شوهرتونه. دلایل شما برای انجام ندادن کارهایی که خواسته اصلا منطقی نیست. در مورد بقیه مسائل بین شما چیزی نمیدونم ولی در دو موردی که اینجا گفته بودین باشگاه و درس، من که از دلایل تون قانع نشدم. راه حل شما در این دو مورد که گفته بودین به نظر من خیلی ساده است: درس تون رو جدی بگیرید و باشگاه ثبت نام کنید. اینکه حالا چطور اینا تعمیم پیدا میکنه به موضوع تاپیک من راستش متوجه نشدم. بهرحال من کارشناس نیستم و فقط نظر شخصیم بود.
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)