خونواده شوهرم وقتی امدن خواستگاری مادر شوهرم گفت من خرج عروسی پسر اولمو دادم اینو هم میدم شوهرم اوله خواستگاری تو حسابش 30 میلیون پول داشت من هم تو نامزدی قبول دارم زیاد خرج کردم آخه مادرش میگفت برین خرید من خرجشو میدم من هم فکر میکردم خرید لباسام و خرجش با مادرشوهرمه آخه میخواستیم بریم یه دونه شلوار هم بخریم کارت بانکیشو بعضی وقتها میداد من از خدا بیخبر نگو مادرشوهرم خرجهای بالای 20 تومن رو نمیداده .موقع خواستگاری مادرشوهرم گفت پول سرویس طلاتون رو نصفشو خودم میدم ولی نگو نداده خلاصه بعد عروسی حساب بانکی شوهرم ته کشید.شوهرم تو شهرشون 1تا 2 میلیون تومن درآمد داشت بخاطر من آمد اومد اینجا .
الان چون اینجا شهر کوچیکی هست شوهرم 600 تومن درآمدشه ولی چون قبلا درامدش زیاد بود واسه همین هر ماه 300 تومن قسط میداد و الان که حقوقش 600 تومنه با این قسطش نمیشه پس انداز کرد از این ور هم مامانم اینا گیر دادن که همه خونه دارن شما ندارین بخدا خونواده خودم یه طرف خونواده شوهرم هم یه طرف .هنوز 25 سالمه ولی موهام داره سفید میشه خونوادم هر روز زنگ میزنه گیر میده اشتباه کردیم تو رو شوهر دادیم چرا شما نمی تونیین پس انداز کنید/.....ای خدااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااا