تشریف ببرید پیش دکتر نخعی...
مطبش یکم بالاتر از 3 راه راه زعفرانیه(نرسیده به تجریش) هست.بهترین درمان رو با دارو هایی که خانمشون در داروخانه تخصصی پوست دارند براتون میکنند.من خودم به خاطر مشکل پوستی رفتم پیششون.راه کار ههای درمانیش کاملا بر اساس تجربه است.در ضمن از اون دکترا هم نیست که الکی برای گرفتن پول ویزیت شما رو به مطب بکشونه که از طولانی شدن پروسه درمانش ناراحت بشید.تا به حال چندین نفر رو فرستادم پیش این دکتر و همه مشکلاتشون حل شده.پس حتما امتحان کنید.
در ضمن درمان مشکلات پوستی،که اکثرا به ژنتیک فرد بر میگرده،معمولا طولانی و زمان بر هستش.پس نباید کم بیارید.
این پستم یکم تبلیغاتی شد اما واقعیت رو گفتم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)