از جوابهاتون ممنون دوستان.منتها یه سوال؟
غش درمان داره؟ نادیا جان گفته با تجویز دکتر خوب شده اما من کسایی رو میشناسم که از بچگی همین حالت رو دارن و هنوز خوب نشدن.
تشکرشده 59 در 24 پست
از جوابهاتون ممنون دوستان.منتها یه سوال؟
غش درمان داره؟ نادیا جان گفته با تجویز دکتر خوب شده اما من کسایی رو میشناسم که از بچگی همین حالت رو دارن و هنوز خوب نشدن.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)