سلام
دوستان یه نفر رو دیدم و تحقیق کردم و پسندیدم.
حالا موندم اول با خونواده ام در میون بذارم یا اول دنبال راه تماس با دخترهخ باشم و ببینم جواب خود دختره رو ببینم چیه؟