سلام
دوستان یه نفر رو دیدم و تحقیق کردم و پسندیدم.
حالا موندم اول با خونواده ام در میون بذارم یا اول دنبال راه تماس با دخترهخ باشم و ببینم جواب خود دختره رو ببینم چیه؟
تشکرشده 59 در 24 پست
سلام
دوستان یه نفر رو دیدم و تحقیق کردم و پسندیدم.
حالا موندم اول با خونواده ام در میون بذارم یا اول دنبال راه تماس با دخترهخ باشم و ببینم جواب خود دختره رو ببینم چیه؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)