ديروز مادرم و مادر شوهرم توي يه مهموني با هم روبرو شدن و مادر شوهرم يه عالمه غيبت منو كرده پيش مامانم كه دختر شما پر از عيب و ايراد هست و يه مشت حرف مزخرف ديگه.
مامانم هم ناراحت شده و به من گفت كه مادر شوهرت اينجوري گفته .من هم ديگه به هم ريختم و هم با مادرم دعوا كردم حسابي و هم زنگ زدم به مادر شوهرم و هر چه لايقش بود رو بهش گفتم.
واقعا مادرم مقصر هست.اخه مادرشوهرم هر چه قدر هم بدي گفته مادرم نبايد ميومد به من ميگفت.
داغونم خيلي.








علاقه مندی ها (Bookmarks)