به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 آبان 91 [ 11:25]
    تاریخ عضویت
    1391-3-21
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    862
    سطح
    15
    Points: 862, Level: 15
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    50

    تشکرشده 50 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array

    همه شخصیت منو خورد میکنن

    سلام منو یادتون میاد؟ چقد مشکل دارم نه؟ بچه ها یه مشکل جدیدم که خیلی اذیتم میکنه و باعث سردرد و دردای دیگه ی بدنم میشه زود رنجیه خیلی حساس شدم همه منو اذیت میکنن یا بهم توهین میکنن یاحسادت میکنن یا شخصیتمو خورد میکنن یه چند بار ازینجا یاد گرفتم خودمو دوست داشته باشم تمرین کردم دوست دارم خودمو حالا به خودم اعتماد بنفس میدم اما همه منو تحقیر میکنن یه دو موردشو بگم براتون زیاده ولی توروخدا کمکم کنین
    یادتون میاد چه شکست عشقی خوردم خب چند روز پیش تولدش بود من زنگ میزدم تبریک بگم جواب نمیداد یه دفه اون زنگ زد به گوشیه مامانم و شرو کرد به بد گفتن به من که دختره شما مزاحمه من ازش خوشم نمیاد من خودم دوس دختر داشتم عاشقش بودم ترکم کرد من بعد 5 سال هنوز عکساشو دارم و ...............خلاصه انگار درد دلش باز شده بود
    مامانمم گفت به من چه اونم گفت شوهرش بدید و...
    منکه ناراحت شدم گوشیو گرفتم به من گفت غلط کردی دختره مزاحم عوضی به من زنگ نزن بچه ها بخدا من انقد چهار سال براش میمردم شب روزم این سالهاگریه و مریضی بود تولدشو خواستم تبریک بگم اما مثل همیشه فحش داد تحقیرم کرد ازون وقت ازش بدم میاد هیییییییییییییییچی دوسش ندارم کینه ازش به دل گرفتم چهار سال با فحشو تحقیر این پسره زجرم داد عشقمو تبذیل به نفرت کرده الان.
    ازطرفی من راستش بعضیا به من میگن یه کم خوشگلی به خاطره همین یه خالم یه کم رو من حساسه ینی اون میخواد به همه بگه دختر من برتره بخدا برا من خنده داره این چیزارو بگم ولی حرفای خالم پشت سرم اذیتم میکنه مثلا یه چیزایی میگه که دلم واقعا به درد میاد میشکنه یه وقتا هم به مامانم سرکوفت میزنه دخترت خواسته خودشو به زور به یه پسر بچسبونه و پسره ردش کرده
    بچه هابخدا اینا فقط دو مورد از چیزایی که زود رنجیدم . انقد خودمو از درون میخورم سردرد گرفتم قلبم درد میکنه و...دردای عجیب غریب و مبهم گرفتم
    خلاصه همه چیز توی این زندگی لعنتی داره با من میجنگه همه دارنن یه جور مثل این دو مورد منو خورد میکنن
    من دختر ارومی هستم 22 سالمه لیسانسمو گرفتم دارم برا ارشد میخونم

  2. کاربر روبرو از پست مفید hichkas.a تشکرکرده است .

    hichkas.a (چهارشنبه 15 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درمان شخصیت کمالگرا (شخصیت وسواسی)
    توسط مدیرهمدردی در انجمن وسواس
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 دی 00, 12:40
  2. پدر دختر اختلال شخصیت داره و اطلاعات در مورد این بیماری
    توسط Naashena در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 08 شهریور 92, 09:53
  3. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 تیر 92, 19:39
  4. چه همسری مناسب کدام شخصیت >>>
    توسط فرشته مهربان در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 خرداد 91, 01:12
  5. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 اردیبهشت 89, 10:14

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.