صنا جان من 1 ساله عمل کردم نسبتا هم راضیم و به زیبایی چهره خیلی کمک می کنه مگر بینی بی مشکلو عمل کرد وگرنه کلا بد نیست فقط مراقبتهای بعدش مهمه.با ویدام موافقم
تشکرشده 24 در 15 پست
صنا جان من 1 ساله عمل کردم نسبتا هم راضیم و به زیبایی چهره خیلی کمک می کنه مگر بینی بی مشکلو عمل کرد وگرنه کلا بد نیست فقط مراقبتهای بعدش مهمه.با ویدام موافقم
روناک (پنجشنبه 30 شهریور 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)