سلام،
yaya گرامی،
دو لینک از سایت های همسریابی قرار داده بودید که توسط من حذف شد.
دیدگاه تالار همدردی نسبت به ازدواج از این طریق روشن هست و می توانید در این مقاله مطالعه کنید: کلیک کنید
دقت کنید که ما از شرایط این سایت ها و اتفاقاتی که درون اونها می افتد آگاهی نداریم و نمی توانیم اجازه دهیم که در این تالار تبلیغ این سایتها بشود و بنابراین لینک ها حذف شد.
تاپیک شما ظاهراً بیشتر حالت نظر سنجی دارد و می خواهید ببینید که آیا اعضای این تالار موافق این نوع ازدواج هستند یا نه. به نظرم اینطوری به نتیجه ای نمی رسید. چون نه این جامعه نسبتاً کوچک همدردی فضای مناسبی برای نظرسنجی هست و نه اینکه مشکل شما با این نظرسنجی حل می شود. به هر حال در لینکهایی که در پست قبلی دادم می توانید نظر مدیریت تالار همدردی رو در این رابطه بخوانید. اینکه بخواهید از این طریق اقدام کنید یا نه دست خودتون هست و همینطور بهتر هست با خانوادتون در میان بگذارید و تصمیم گیری کنید. فقط خیلی خیلی مراقب باشید!!
موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)