دقیقا متوجه نشدم که "وسواسی فکری" هست یا اینکه واقعا احساس نیاز به دستشویی پیدا میکنین و باید فورا رفع بشه ؟
.
من خودم مشکلی شبیه شما رو دارم که حدودا هر دو ماه یکبار درگیرم میکنه که 3 روز طول میکشه .
اینترنت تحقیق کردم فهمیدم که آبسه دارم. طوری هست که شدیدا تحریک میشم که باید هر چه سریعتر نیازمو رفع کنم با اینکه هیچ دفعی انجام نمیشه !
.
به نظر من معاینه بالینی هم انجام بدین بد نیست.
.
موفق باشین








علاقه مندی ها (Bookmarks)