سلام دوستای خوبم .مشکلم رو با شما عزیزان مطرح میکنم امیدوارم به نتیجه برسم .
من و همسرم خیلی همدیگرو دوست داریم و زندگی خوبی هم داریم .اما ...
یک مشکلی که با همسرم دارم اینه که وقتی حرفی میزنه یا کاری میکنه که من ناراحت میشم نمیتونم ناراحتیم و بیان کنم و اون رو آگاه کنم که من ناراحتم .
یا باید ناراحتیم رو تو خودم بریزم و حرص بخورم و هیچی نگم تا دعوا نشه که بالاخره یک روز منفجر میشم .
یا بهش بگم که ناراحتم که عصبانی میشه و بیشتر و بیشتر ناراحتترم میکنه .
همه جوره و با همه زبونی و در مکان مناسب و زمان مناسب هم امتحان کردم ولی فایده نداره .دست پیش میگیره که پس نیفته .
آخرین بارش همین امشب بود .که بهش گفتم تو توی جمع جلوی همه اون حرف رو به من زدی من خیلی خجالت کشیدم و شرمنده شدم .اما سریع دادو بیداد راه انداخت و همه تقصیر ها رو انداخت گردن من زود هم بدو بیراه ....تا کار به کتک کاری هم رسید . بعد از یک سال دوباره کتکم زد .
آخرش هم دست از پا درازتر ،همه اون ناراحتی ها به کنار ،مجبور شدم خودم برم معذرت خواهی و به غلط کردم افتادم ولی هنوزم باهام قهره .مثل سنگ میمونه .
دیگه خسته شدم .اصلا درکم نمیکنه .یک لحظه نمیتونه خودش رو جای من بزاره![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)