با اهدا سلام و احترام خدمت مدیران محترم سایت

راستش من در این تالار سه تاپیک دارم.خواستم بپرسم که آیا امکان حذف این تاپیکها وجود دارد؟

البته اگر لازم میدونید دلیلش رو هم خواهم گفت.