سلام حمیدرضای با تجربه ممنونم باز...خیلی خوب راهنماییم کردی باز ممنون.رفتم عکسای شاون رای رو دیدم یه سوال برام پیش اومد منم مثل اون میشم؟؟!! منظورم اینه که من که نمیخام اونطوری بشم فقط میخام یه ذره وزنمو ببرم بالا البته با ورزش و تغذیه. مهرداد عزیز جمله آخر مخصوص شوهرمه اگه خواستی میتونی دو تا تاپیک قبلیمو بخونی متوجه مشکلاتم میشی البته من بلد نیستم آدرس اونا رو اینجا قرار بدم اگه اسممو سرچ کنی میآد/








علاقه مندی ها (Bookmarks)