شاید دخلی یه این موضوع نداشته باشد .
چرا از خانواده ات فراری هستی ؟
چند دقیقه خود را جای من بگذار که هیچوقت خانواده نداشته باشی (من داشتم فقط9 ماه از 5 سالگی تا نزدیکای 6 سالگیم .مهسا مادرم نتوانست دوستم داشته باشدشبها زیر تخت میرفتم چشم هایم را می بستم که غیب شوم ولی هیچوقت نشذم مهسا داد میزد من بچه خودم را می خواهم چرا باید بچه مردم را بزرگ کنم این کیست از کجا معلوم ولد زنا نباشدانقدر رفت و امد تا قبول کردن برگردم بهزیستی از انجا یک موسسه در شمال غرب تهران)
من انتهای کمبود محبت هستم همه کار کردم توجه همه را به خودم جلب کنم درس خواندم که رتبه خوب شود اقا یونس خوشش بیاید . مدل تبلیغاتی شدم که همه بگویند وای چقدرر این پسر زیبا و جذاب هست 2 دوست دختر دارم که بهم محبت بدهند ولی هیچوقت نتوانستند الان که امدم ایران به تینا کلیه بدهم اون مرا اندازه بقیه دوست دارد ولی من می خواهم با این کارم محبتش را بخرم . میبینی من چقدر بدبختم.
ارزو دارم 10 دقیقه مادر داشتم یا حد اقل عکسی از ان که بتوانم به همه نشانش دهم بگویم این مادر من است
ارزو دارم یک پدر پشتم باشد .
شما این دو را داری ولی قدرشان را نمی دانی.
هیچوقت به خانواده ات توهین نکن انها اصل شما هستند
سرت را درد اوردم .
خدانگهدار







انقدر رفت و امد تا قبول کردن برگردم بهزیستی از انجا یک موسسه در شمال غرب تهران)

علاقه مندی ها (Bookmarks)