وااااااااااای دلم گرفتاز خداحافظی متنفرم یه حالی شدم
من خیلی بی جنبه ام
به امید سلامی دوباره :
![]()
تشکرشده 568 در 180 پست
وااااااااااای دلم گرفتاز خداحافظی متنفرم یه حالی شدم
من خیلی بی جنبه ام
به امید سلامی دوباره :
![]()
هیام (پنجشنبه 01 تیر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)