به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 08 دی 91 [ 23:03]
    تاریخ عضویت
    1390-10-10
    نوشته ها
    115
    امتیاز
    1,252
    سطح
    19
    Points: 1,252, Level: 19
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    457

    تشکرشده 463 در 95 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: میخوام شوهر بهتری باشم

    سلام برادر گرامي
    متاسفانه من هم قبل از ازدواجم در رابطه اي بودم با تفاوت تحصيلاتي و البته فرهنگي
    (رابطه تقريبا نامزدي ، يا دوستي چند ساله . نميدونم كدوم درستتره ! )
    و متاسفانه بنا بر دلايلي بهم خورد .
    توي اون رابطه طرف مقابلم ديپلمه بود .
    (گفتم تا بدونيد شرايطتون رو درك ميكنم )

    براي مني كه تقريبا معدن اطلاعات عمومي و روز هستم رابطمون كسل كننده بود .
    ببين دوست من ، نه به خاطر تفاوت تحصيلي . نه . نگاه ما به مسائل متفاوت بود . من خيلي آزار ديدم . نهايت اصرار من به طرف مقابلم اين بود كه روزنامه بخونه . روزي 10 دقيقه سايت خبري بخونه . اما وقتي چيزي تو ذات آدمي نباشه نيست . واقعا حتي يادآوريش آزارم ميده .
    اگر دنبال يه زندگي آروم هستيد كاري به اين نداشته باشيد كه مدرك كي بالاتر يا پايينتره . دنبال نشونه هاي كوچيك باشيد . به خدا الان هم ميگم برام مهم نبود كه مدرك طرفم چيه اما برام مهم بود اهل مطالعه باشه .
    من تجربه خودم رو گفتم تا بيشتر دقت كنيد .

    اينكه ميگيد شيطون يا پر حرف هستيد شايد از نگاه شما خيلي عادي باشه ، اما طرفتون " كم گوي و گزيده گوي چون در " مد نظرش باشه .

    خودتون ميگيد جديدا توي بحث ها كمتر شركت ميكنيد اما يك سري دلخوري ها هست .
    به نظرم اين جمله رو بيشتر باز كنيد بهتر باشه .
    همسرتون دوست نداره توي هر بحثي شركت كنيد ؟ چرا ؟

    انقدر بار احساسات رابطه قبلي من سنگينه كه مطمئنم اين پستم متاثر ازون رابطه هست . اگر حرفم براتون مفيد نيست من رو حلال كنيد .
    اما توي رابطه سابق من ، طرفم براي اينكه اثبات كنه كه از همه چيز خبر داره در مورد همه چيز نظرات كاملا غير كارشناسي ميداد و اگر بهش اعتراض ميكردي فكر ميكرد به خاطر مدركه . خدا شاهده اينطور نبود . مدرك مهم نيست . من اينو هر روز به هزار نفر ميگم .

    مطمئنم با داشتن همسري مثل شما خانومتون احساسات منو تجربه نميكنه اما شما هم دانشتون رو در مورد مسائل مورد علاقه خانومتون زياد كنيد بد نيست . و باز هم معتقدم كه دروازه دانش ، دانشگاه نيست .

    راستي بدونيد كه اكثر كساني كه رشته هاي علوم پايه مثل فيزيك ميخونند معمولا خيلي منطقي هستند .

    ببخشيد كه حرفهام پراكنده بود . خوشبخت باشيد .

  2. 4 کاربر از پست مفید بهار رهنورد تشکرکرده اند .

    بهار رهنورد (پنجشنبه 05 بهمن 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.