به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 08 دی 91 [ 12:54]
    تاریخ عضویت
    1391-2-21
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    829
    سطح
    15
    Points: 829, Level: 15
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 36 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    در مورد مراحل طلاق و مشكلاتش راهنماييم كنيد

    سلام

    در شرف جدايي هستم و مراحل اجرا گذاشتن مهريه و ساير كارهاي قانوني رو تا حدود زيادي انجام دادم

    مشكلي كه باهاش مواجهم و از نظر روحي بسيار تحت فشارم گذاشته دو چيزه:

    1.همسرم جدايي رو منوط به بخشيدن حق و حقوقم دونسته و من از نظر مالي بسيار با مشكل مواجهم و نه عقلم ميگه و نه شرايطم اجازه اينكار رو ميده

    2.دوم اينكه چون يه مدت طولاني درگير مشكلات روحي و ازار هاي جسمي همسرم بودم, فشارهايي كه تو اين مدت بهم وارد شده به شدت اوضاع روحيمو خراب كرده و توهين ها و تحقيرها تو اين مسير داره داغونم ميكنه
    شرايط ماديشم ندارم كه وكيل بگيرم و خودم كارهامو انجام ميدم
    همين باعث شده خودمم حال و روز مناسبي ندارم و اينكه ميگن اين مراحل ممكنه حتا سالها طول بكشه داره داغونم ميكنه

    همسرم هم ميگه اگه مهريه تو نبخشي , ميدم ولي هرگز طلاقت نميدم,در ضمن خانمي هم كه با ايشون اشنا شده به همسر دوم شدن رضايت داده و دادگاه هم حكم عدم تمكين منو زده(نتونستم مشكلات رو ثابت كنم و از خونش به مقصد خونه پدرم فرار كردم و ايشون هم حكم عدم تمكين رو گرفته)
    مشكل روحي ايشون (بيماري پارانويا)براي دادگاه اثبات نشده و من مدركي واسه زد و خورد نداشتم چون تا سه روز تو خونه زنداني بودم

    حالا هم نميخوام ببخشم مهرمو هم ميترسم بده و طلاق نده , چون ميگه بهت مهرتو بدم ميري با پول من دنبال عشق و حال!

    هم اسيب هاي روانيش داره بيمارم ميكنه,لطفا كساني كه اين مراحل رو گذروندن و اطلاعاتي دارند راهنماييم كنن يا اگه ميتونن لينكي رو بهم معرفي كنن كه بتونم از لحاظ حقوقي اگاهتر بشم(اينو هم اضافه كنم حتا در حد يك كلاس ورزش هم پول ندارم)

    لطفا دريغ نكنيد چون شرايط روحي بدي دارم

  2. کاربر روبرو از پست مفید nahid-n تشکرکرده است .

    nahid-n (پنجشنبه 18 خرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به نظر شما بايد اين رابطه رو تموم كمك (لطفا راهنماييم كنيد)2
    توسط niaz64 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 28 مهر 91, 23:11
  2. چرا بايد از هم ترازان خود در زندگي پايين تر باشم‌؟!
    توسط m.h23 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 مرداد 91, 01:12
  3. لطفا راهنماييم كنيد
    توسط nabitanha در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 16 خرداد 91, 16:27
  4. پاسخ ها: 244
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 بهمن 89, 08:32
  5. ديگه راه حلي به نظرم نمي رسه،لطفاً راهنماييم کنيد
    توسط sogand_nou در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 اسفند 86, 10:41

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.