من مشکل توی حرف زدنم زیاد دارم ، این پایین هم لیستشو آوردم . به نظرتون چه کارهایی رو باید انجام بدم ، کتابی بخونم ، کلاس گویندگی ، فن بیان ، چی باید برم و بخونم تا مشکلم حلشه؟
1-توضیح دادن یه موضوع خاصی برام 5 دقیقه وقت می بره ولی واسه بقیه 1 دقیقه.
2-اکثراً پیش از گفتگوهام فرض می کنم که مخاطبم همون پیش فرضهای ذهنی رو که من دارم ، اونم داره : مثلاً
بحث من و داداشم در مورد اینکه مامانم رفته بود پیش خانم رحیمی به صورت زیره :
من : خانم رحیمی گفته که ... . .. . . . . .
داداش: رحیمی کیه ؟
من: رحیمی که مامان رفته بود پیشش ها !!!
داداش: آها ! نمی دونستم که رفته بود پیش خانم رحیمی...
در واقع این اتفاق توی روز 10 بار می افته .
3-من و من (men o men) زیاد می کنم ، زیاد لفتش می دم.
موارد دیگه هم بعد اضافه می کنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)