سلام
من همون کارایی رو که گفتین رو انجام دادم همه باورهای منفی رو نوشتم و بخشیدم و بعدش آتیش زدم یه برنامه ریزی خوب کردم یه جدول طراحی کردم که تو اون جدول بر اساس قوانینی که برای خودم طرح کردم و بر اساس بندهای اون قانون نمره گذاری می کنم چون من به سیستم نمره دهی و 20 عادت کردیم فعالیتهای روزانه من بر اساس همان قوانین 20 نمره دارد البته این رو تو دوران کنکور طراحی کرده بودم با قوانین خاص آن دوران خوب جواب داد هر هفته میانگین نمراتم رو ارزیابی می کنم و هر ماه نمودار کل فعالیتهامو می کشم
تو این چند روزی که از این ارزیابی می گذره من چند تا فاکتور منفی رو نتونستم خط بزنم و نقطه ضعف بزرگم بیشتر این چند مورده.
صبحا که از خواب بیدار میشم بی دلیل غمگینم و هر کاری هم میکنم نمی تونم شاد باشم
با کوچکترین اشتباهی از خودم ناامید میشم
تو انجام کار خیلی تعلل می کنم هی این ساعت و اون ساعت می کنم تا اینکه وقتم تموم میشه
اعتماد به نفسم اصلا خوب نیست خودمو قبول ندارم
خیلی تعارف می کنم
ولخرجم (اصلا پول برام مهم نیست آدما رو که میبینم برای 1000 تومان چقدر حرف میزنن اما من اصلا پول برام مهم نیست )درآمدم خوبه اما اصلا برای بهتر شدن شرایط تلاش نمی کنم
و.
.
.
.
محرمانه









علاقه مندی ها (Bookmarks)