با سلام دختری 23 ساله هستم که مدت 2 سال است با آقایی 25عقد کرده ام قبل از آن مدت 5 سال با هم دوست بودیم که رابطیمان در حد روابط جنسی هم بود
همسرم در روز سوم عقد بدون هیچ دلیل و اتفاق خاصی در هنگام رابطه جنسی به من گفت من فکر می کنم که تو دختر نیستی و بعد خیلی راحت خوابید روز بعد از آن من به دکتر مراجعه کرده و با این که برایش نامه دختر بودن خودم را آوردم هنوز هم گویی باور ندارد
مشکلات ما علاوه بر این موضوع حساسیتهای بیخود اوست مثلا به خانه دوستت نرو که من تنها به عنوان های کاری و نه تفریحی و هنگامی که شوهر دوستم نیست آنجا میروم دلیلش هم این است که از کجا معلوم او خوب است؟
رفتن به دکتر مرد به تنهایی برایش مورد دارد
بسیار زود عصبی میشود
در طی این دو سال تنها یک موبایل برایم هدیه گرفته و چند وقت پیش که از او درخواست 50هزار تومان پول کردم با این که 600هزار تومان پول همراهش بود سرباز زد
در هنگام سفر به خانه خدا در هتلمان بر روی حسگر موجود در اتاق دستمال کاغذی کشیده بود چون فک میکرد وبکم است
لطفا راهنماییم کنید چون مادرش هم آدم خیال پرداز وبددلی است و در انتها هر دویمان مهندسیمان را گرفته ایم







عقد کرده ام قبل از آن مدت 5 سال با هم دوست بودیم که رابطیمان در حد روابط جنسی هم بود

علاقه مندی ها (Bookmarks)