سلام؛
به پیوست تاپیک:
http://hamdardi.net/thread-22383.html
ادامه میدم...


ببخشید بهار جان میشه توصیح بدین چه جوری باید به خودم توجه کنم؟
یا اصلا آیا الان من به خودم توجه نمیکنم؟