سلام؛
به پیوست تاپیک:
http://hamdardi.net/thread-22383.html
ادامه میدم...
ببخشید بهار جان میشه توصیح بدین چه جوری باید به خودم توجه کنم؟
یا اصلا آیا الان من به خودم توجه نمیکنم؟
تشکرشده 215 در 103 پست
سلام؛
به پیوست تاپیک:
http://hamdardi.net/thread-22383.html
ادامه میدم...
ببخشید بهار جان میشه توصیح بدین چه جوری باید به خودم توجه کنم؟
یا اصلا آیا الان من به خودم توجه نمیکنم؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)