به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 62

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: می خوام زندگی کنم اما ... (به بهترین راه مردن فکر میکنم)

    من همه فصلهای سال رو دوست دارم اما بهار پر از معجزه است.یه لحظه تصور کن مثلا تا حالا تحویل سال نو رو ندیده باشی..فصل بهار رو میبینی تابستون پاییز زمستون وقتی به زمستون میرسی چقد ناراحت و ناامید میشی..با خودت میگی تموم زیبایی بهار از بین رفت..دیگه تموم شد..زمستون یعنی مردن..پس بهتره من هم بمیرم..اما بهار که میاد معجزه ها شروع میشه..زمین یه دفعه زنده میشه..درختی که تا چند روز پیش خشک و مرده به نظر میرسید پر از شکوفه میشه...دونه ها از زیر خاک بیرون میان و جوونه میزنن...و بهارِ دوباره میشه..
    بهار همیشه بعد از زمستون میاد..معجزه ها بعد از سردترین فصل سال...پس هیچ وقت از سرمای زندگیت نترس..بدون ،زندگیت منتظر یه بهار جدیده.

    کرم ابریشم فقط به امید پروانه شدن اون پیله تنگ و تاریک رو تحمل میکنه...وگرنه اگه ناامید باشه قبل از پروانه شدن همونجا میمیره.

    دنیا..کائنات همش برای ما درسه..فقط باید خوب ببینیم.

    بسیار خوب اقای شادی...عوض کردن راه تفکرت نیاز به تلاش بالا میخواد..اهسته و پیوسته رفتن...پس حسابی اماده شو چون میخوای تو یه راه واقعا قشنگ پا بذاری..برای من که خیلی قشنگ بود.
    اما اگه دوست داری یه چیزی بگی و بری همینجا تمومش کن..اینجا زیاد هست تاپیکهای بیسرانجام..اما اگه واقعا به فکر تغییری بسم ا...

    قدم اول تملک خاطره ها

    اول از همه ازت یه چیزی میخوام..اگه خاطره دردناک و ناراحت کننده ای داری که هنوز نتونستی باهاش کنار بیای یا نمیتونی به کسی بگی رو روی یه کاغذ بنویس...کاملا خودتو از نظر احساسی تخلیه کن...گریه کن..عصبانی شو

    ما میخوایم یه کاری کنیم که اون افکار و احساسات در تملک تو باشن نه تو در تملک اونها و لازمه اینکار اینه که بار احساسی اتفاقات برات از بین برن.
    و لازمه اینکار اینه که تو یه بار برای همیشه برای هر خاطره یا موضوع ناراحت کننده احساساتت رو تخلیه کنی.
    خلاصه رودروایسی نکن هر کاری که باعث میشه ناراحتیت بیرون بریزه انجام بده.

    در اخر روی همه نوشته هات رو خط بزن و بنویس بخشیدم و رها کردم.بسوزون و خاکسترش رو تو سینک ظرفشویی بریز.

    بعد میری یه دفترچه یادداشت حتما حتما تهیه میکنی و توش از خودت تشکر میکنی که از بار احساسی خاطراتت خودتو رها کردی.

    مِن بعد هم هر وقت دوباره اون خاطره یادت اومد ذهنت رو ازش منحرف میکنی و حواستو میدی به یه موضوع دیگه.

    اون دفترچه یادداشت رو پیش خودت نگه دار .حالا حالاها باهاش خیلی کار داریم.

    اینا رو انجام بده تا بعد.


  2. 6 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (چهارشنبه 03 خرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.