سلام
خسته م میخوام زود برم سر اصل مطلب ...
18سالمه نامزد دارم.ولی نمیدونم چطوری باید باهاش رفتار کنم زیاد محبت میکنم پررو میشه کم محبت میکنم میگه چیزی شده؟نمیدونم حد اعتدال محبت چیه چطوریه؟
نمیدونم باهاش چطوری رفتار کنم.میگه درس دارم پزشکی درسش سخته میرم اینور اونور درس میدم خسته میشم.هر موقع باهاش میخوام حرف بزنم یا خسته س یا خوابش میاد ...منم ناراحت میشم.اخه من چیکار کنم...من خیلی خیلی خیلی احساساتیم یه نفر یکم صداشو بلند کنه باهام حرف بزنه گریه م میگیره.وقتی ناراحتم میکنه انیطوری میشمو جوابشو نمیدم کارمون به دعوا میکشه ..خیلی بیخیاله ...








علاقه مندی ها (Bookmarks)