sci
تو رو خدا فقط نیا تشکر بزن
من ناراحت میشم از اینکه بعضی کارام میره تو انجام نداده و زمان بعدی و این افسردم میکنه باعث میشه به کارهای دیگه نرسم
چجوری موانع و تحلیل کنم
گاهی اصلا نمیدونم مانع چیه فقط دوس ندارم اون کارو انجام بدم !!! مثل بیدار شدن از خواب یا مثل خوابیدن به موقع
یا اصلا نمیتونم برنامه غذاییمو عمل کنم یا هیچی نمیخورم یا یه چیز بیشتر میخورم
لازمه من تاپیک جدا بزنم؟؟؟
کلا من زود ناامید میشم








علاقه مندی ها (Bookmarks)