
نوشته اصلی توسط
فرشته مهربان
myheavenstar گرامی
همدردی در زمینه ازدواج و مسائل خانواده راهنمایی می دهد نه روابط دختر و پسر ، و در این زمینه هم کسانی که میآیند و از مشکلاتی که در این رابطه ها براشون پیش آمده می گویند و اینکه چطوری حلش کنند راهنمایی می شوند . بنا براین چون همدردی به شدت با این روابط مخالف هست و شما هم به نمونه ای از تبعات این رابطه یعنی اختلال در کارت گرفتار هستی . لذا ضمن دعوت شما به قطع جدی و قاطع رابطه ، پیشنهاد می کنم در خصوص راهکارهای سازگاری با قطع ارتباط و جلوگیری از وسوسه ادامه ارتباط و همنطور کسب آمادگی برای ازدواج ( خودشناسی ، تنظیم معیارها ، آموختن مهارتها ) راهنمایی بخواهی
.
علاقه مندی ها (Bookmarks)