نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
myheavenstar گرامی

همدردی در زمینه ازدواج و مسائل خانواده راهنمایی می دهد نه روابط دختر و پسر ، و در این زمینه هم کسانی که میآیند و از مشکلاتی که در این رابطه ها براشون پیش آمده می گویند و اینکه چطوری حلش کنند راهنمایی می شوند . بنا براین چون همدردی به شدت با این روابط مخالف هست و شما هم به نمونه ای از تبعات این رابطه یعنی اختلال در کارت گرفتار هستی . لذا ضمن دعوت شما به قطع جدی و قاطع رابطه ، پیشنهاد می کنم در خصوص راهکارهای سازگاری با قطع ارتباط و جلوگیری از وسوسه ادامه ارتباط و همنطور کسب آمادگی برای ازدواج ( خودشناسی ، تنظیم معیارها ، آموختن مهارتها ) راهنمایی بخواهی



.

اگر توجه کرده باشین این بخش نوشته "سوالات ارتباط دختر و پسر "
نیت من از این ارتباط هم ازدواجه و برای اون خودمو اماده میکنم نه برای سوء استفاده از احساس دیگران
و از دوستان عزیز ممنونم که تا این حد بهم کمک کردن
حرف زدن بسیار آسونه عمل کردن سخته شما انقد راحت میگید باهاش قطع ارتباط کن که انگار میخوام آب نباتمو بندازم دور خب این دختر رو دوست دارم نمیگم من با بقیه فرق دارم از اسم انجمن هم مشخصه "همدردی" یعنی همه هم دردیم و واسم سخته ازش جدا بشم وقتی میبینم وقتی باهاش خدافظی میکنم باز برمیگرده و اینکه مطمئنم پای کسی دیگه هم در میون نیست

نقل قول نوشته اصلی توسط tamas
دوست عزیز
مطالب مرتبط زیادی در سایت هست که کمی بگردی پیدا می کنی.کمی در مورد مفهوم عشق و علاقه فکر کن،مطمئنی که این احساس یک عشق اتشین نیست؟چطور بدون اینکه کسی رو بشناسی می تونی بگی عاشقشی؟مطمئن باش زود یادت می ره!

ممنون دوست عزیز
اگر توجه کرده باشی من حدودا شیشمین سالمه که بهش علاقه دارم
یه عشق آتشین مگه چقد طول میکشه ؟!!!

نقل قول نوشته اصلی توسط بنفش زرد
سلام سالی که نکوست از بهارش پیداست /دوست عزیز شما مدتی سر سنگین شده وقهر کنید شاید نتیجه بدهد.به نظر میرسه درصورت ازدواج بهانه جویی های این خانم برایت مشکل درست کنه شاید....
ممنون دوست عزیز اتفاقا امروز امتحان کردم
خدافظی نمیکنه میگه بهت احتیاج دارم اما من گفتم میخوام یک هفته تنها باشم