با سلام
من تازه با این سایت آشنا شدم، امیدوارم که جواب بگیرم.
حدوده سه الی چهار ساله که خواستگارهای متعددی دارم، ولی به یه نحوی قسمت نمیشود و سریع طرف مقابلم ازدواج می کند و همسرش رو جلوی چشمام می بینم!
برا اولی می گم قسمت نبود، برا دومی هم همین رو می گم، سومی و چهارمی هم همین طور!
تازه به مرور زمان خواستگارام بدتر و بدتر میشن، الآن دیگه دیونه شدم
نمی دونم کیو باید قبول کنم،احساس میکنم خدا داره من رو زجر می ده،خواستگار قبلی ام هم فکرش از سرم بیزون نمیره!
احساس می کنم خدا برای من قسمتی نداشته!
خواهش می کنم کمک کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)