پرنیان جان من خودم با این مشکل سر و کار داشتم و البته تا حدودی هنوز هم درگیرشم.اما به پیشنهاد بهار شادی یه برد درست کردم کم و کیفشو تو لینک زیر بخون.خیلی به آدکم انگیزه می ده
http://www.hamdardi.net/thread-18479-page-4.html
تشکرشده 3,297 در 818 پست
پرنیان جان من خودم با این مشکل سر و کار داشتم و البته تا حدودی هنوز هم درگیرشم.اما به پیشنهاد بهار شادی یه برد درست کردم کم و کیفشو تو لینک زیر بخون.خیلی به آدکم انگیزه می ده
http://www.hamdardi.net/thread-18479-page-4.html
رایحه عشق (دوشنبه 14 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)