به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 خرداد 91 [ 13:42]
    تاریخ عضویت
    1390-7-29
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    1,219
    سطح
    19
    Points: 1,219, Level: 19
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 47 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بلاتکلیفی در زندگی

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahroo
    دوست عزیزم

    از مطالبت این احساس بهم دست داد که دختر خیلی قوی هستی دختری مثل تو که نباید به خودش این احساسات مخرب رو راه بده

    من نظرات شخصیمو میگم (آخه من خودم دانشجو دکتری هست خارج از کشور گفتم شاید دیدگاه مشابهی داشته باشیم)

    1) منم موافق دوستان هستم خوشبختی درونیه عزیزم. راهکار من برای شما: فکر می کنم شما لازمه یاد بگیری که از چیزای کوچیکم لذت ببری، برای شاد بودن دنبال بهانه های بزرگ نباش. ما یک عمر تلاش می کنیم که چیزی رو بدست بیاریم که مثلا بهتر زندگی کنیم ولی از خود بهتر زندگی کردن وا میمونیم (مثال: خیلی آفرین داره که پایان نامتو 20 شدی کم چیزی نیست)
    2) خوبه به دنبال دوستای بیشتر و متنوع تری باشی که از بودن با هاشون لذت ببری
    3) اگه می تونی یک راهی پیدا کن که در یک سری کارهای خیریه فعالیت کنی کمک به همنوع باعث شادی می شه
    4) قدر خونواده تو بدون و سعی کن تا جایی که می تونی از نعمتی که داری استفاده کنی
    5) خیلی خوبه که زبان می خونی چون حتی داخل کشورم خیلی به کار میاد می تونی تدریس کنی یا تو یک شرکت با حقوق خوب استخدام شی تور لیدر شی و از این چیزا
    6) توقعت رو از بازار کار بیار پایین ، از کارای کوچیک شروع کن (که کردی) با تواناییهایی که من در تو می بینم رشد می کنی . سعی کن مهارت های مرتبط به کارتم بدست بیاری که زمینه رشد فراهم شه (مثلا کلاس های آموزشی مرتبط).
    7) در مورد خارج شدن از کشور تحقیقاتو انجام بده اگه موقعیت مناسبی پیدا کردی و اصرار داری، با چشم باز اقدام کن نه با این نیت که خارج بهشت برینه (که نیست) بلکه با این نیت که مثلا بری رشد کنی و مثلا کار مناسبی بدست بیاری (یه جور برنامه ریزی برای آینده). احتمالا خودت هم می دونی که زندگی برای یک دختر تنها در خارج از کشور هم راحت نیست. اولش از تنوع ایجاد شده لذت می بری ولی دوباره ممکنه تنهایی بیاد سراغت و افسرده شی
    8) متاسفانه کشور ما در حال گذروندن یک دوران بحرانی در تاریخ خودشه و منم قبول دارم که آمار افسردگی این روزها به خصوص در قشر تحصیل کرده بالاست. ولی این دلیل نمی شه که نا شکر بود به این فکر کن که ممکن بود توی شهری در سومالی، افغانستان یا نیجریه به دنیا اومده باشی و هزارن جای دیگه که بهت قول می دم وضعشون از این جا به مراتب بدتره! یا احتمالا خودت می دونی که کشور سوئیس که یکی از مرفه ترین کشورهای دنیاست همزمان یکی از بالاترین نرخ های خود کشی رو داره ( شاید به دلیل سست بودن خانواده ها و مشکلات عاطفی متعاقبش و ...) ولی خوشبختانه در کشور ما رونق اگر نیست صفا هست! مثلا شما یک خونواده داری خواهر و برادر داری که خیلی نعمت بزرگیه
    9) اصلا به این فکر نکن که قرار نیست ازدواج کنی من با تمام وجود به این رسیدم که تقدیر آدم ها دست خداست گرچه حتا اگر ازدواجم نخواستی بکنی می تونی خیلی زندگی خوبی داشته باشی

    و در آخر بازم تاکید می کنم عزیزم توقعت رو از زندگی بیار پایین که بتونی از چیزای کوچیک لذت ببری. خدا رو به خاطر داشته هات شکر کن که شکر نعمت نعمتت افزون کند. (این ریشه دینی داره ولی از دیدگاه روانشناسی هم خیلی خوب جواب میده آدم شکر گذار با روحیه بهترش، بهترم عمل می کنه)
    برای اولین بار حس می کنم تو این سایت منظورم رو کسی متوجه شد!mahroo ی عزیز ممنونم از اینکه منو درک کردی
    امیدوارم که از حرفات استفاده کنم
    پرینتش میکنم هر موقع حس کردم یکیشو انجام دادم هر روز تیک میزنم، میام اینجا بهت خبر میدم امیدوارم اوضاع و حالم بهتر بشه.
    مرسی گل دختر

  2. کاربر روبرو از پست مفید masy13 تشکرکرده است .

    masy13 (یکشنبه 13 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.