به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: پیامدهای سنگین یک رابطه، نه میتوانم فراموش کنم نه میتوانم ادامه بدهم

    سلام نگار عزیز و جوان

    خانوم سال نوت مبارک باشه

    به خانواده بزرگ همدردی خوش آمدی عزیز دلم

    اینجا دوستان خوبی پیدا می کنی و همین الان هم پیدا کردی ببین چقدر خوب راهنمایی کردنت از همین الان؟

    بهار66 و نازنین1 و سایر دوستان خیلی خوب راهنمایی کردنت

    چقدر به خودت سخت می گیری دختر خوب

    تازه 10 روزه کات کردین

    من 8 ماه تمام واسه بهم خوردن ازدواجم اشک ریختم :) رکورد زدم من :) اما الان اصلا 1 لحظه هم به گذشته فکر

    نمی کنم و می بینم که به صلاحم بوده به هم خوردن ازدواجم...حالا هم با اراده خودم یک زندگی سراسر شادی

    دارم و خوشبختم....

    آقای آیدین راست می گن

    از خودت زود توقع داری که خوب بشی و سر پا! چرا؟

    بابا احساست 4 سال کسی رو دوست داشته...بهش سخت نگیر...بذار اشک بریزه...عزاداری کنه تا آروم شه اما

    با منطقت احساست رو مجاب کن...بذار بفهمه که این برای تو بهتره...تازشم تو تنها نیستی!

    تو کلی دوست داری حتما...خانواده داری...از همه مهمتر خدا رو داری

    دوستان همدردی رو هم که خدا بهت داده

    پس ناراحت نباش

    به خودت استراحت بده!

    یک سر به تاپیک های تالار بزن تا سرگرم کنی خودتو و زندگی دیگران رو بخونی و متوجه شی خیلی ها مثل تو

    بودن و الان حالشون خوبه

    بعد هم حالت که بهتر شد میری سر درست

    این مدت زیاد عبادت کن و حتی اشک بریز! از خدا بخواه بهت صبر بده! بخواه روحت رو بزرگ کنه!

    سعی کن قرآن بخونی...بهترین مونسته قرآن و آرومت می کنه!

    برات آرزوی آرامش و صبر می کنم





  2. 9 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (سه شنبه 08 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 07 آبان 93, 23:24
  2. مشکلات ازدواجم را میتوانم حل کنم؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 04 خرداد 92, 13:25
  3. نمیتوانم حرف ها و تهمت های خانواده ی شوهرم رو فراموش کنم.
    توسط mahsa pirooz در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 تیر 91, 19:00
  4. چگونه میتوانیم محبوب دل ها باشیم؟
    توسط elina در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 آبان 87, 17:51

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.