سلام نگار عزیز و جوان
خانوم سال نوت مبارک باشه
به خانواده بزرگ همدردی خوش آمدی عزیز دلم
اینجا دوستان خوبی پیدا می کنی و همین الان هم پیدا کردی ببین چقدر خوب راهنمایی کردنت از همین الان؟
بهار66 و نازنین1 و سایر دوستان خیلی خوب راهنمایی کردنت
چقدر به خودت سخت می گیری دختر خوب
تازه 10 روزه کات کردین
من 8 ماه تمام واسه بهم خوردن ازدواجم اشک ریختم :) رکورد زدم من :) اما الان اصلا 1 لحظه هم به گذشته فکر
نمی کنم و می بینم که به صلاحم بوده به هم خوردن ازدواجم...حالا هم با اراده خودم یک زندگی سراسر شادی
دارم و خوشبختم....
آقای آیدین راست می گن
از خودت زود توقع داری که خوب بشی و سر پا! چرا؟
بابا احساست 4 سال کسی رو دوست داشته...بهش سخت نگیر...بذار اشک بریزه...عزاداری کنه تا آروم شه اما
با منطقت احساست رو مجاب کن...بذار بفهمه که این برای تو بهتره...تازشم تو تنها نیستی!
تو کلی دوست داری حتما...خانواده داری...از همه مهمتر خدا رو داری
دوستان همدردی رو هم که خدا بهت داده
پس ناراحت نباش
به خودت استراحت بده!
یک سر به تاپیک های تالار بزن تا سرگرم کنی خودتو و زندگی دیگران رو بخونی و متوجه شی خیلی ها مثل تو
بودن و الان حالشون خوبه
بعد هم حالت که بهتر شد میری سر درست
این مدت زیاد عبادت کن و حتی اشک بریز! از خدا بخواه بهت صبر بده! بخواه روحت رو بزرگ کنه!
سعی کن قرآن بخونی...بهترین مونسته قرآن و آرومت می کنه!
برات آرزوی آرامش و صبر می کنم









علاقه مندی ها (Bookmarks)