به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 04 فروردین 91 [ 23:31]
    تاریخ عضویت
    1390-12-26
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    708
    سطح
    14
    Points: 708, Level: 14
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چرا رابطه دوستی غلط یا درست؟؟؟؟؟؟


    خب
    بیا فرض کنیم که راه درست رو بریم و دوستی غلط!!!!!
    من به عنوان یک پسر خب از یه دختری خوشم اومده برای ازدواج ولی حالا میخوام بشناسمش که اخلاقیاتش-طرز برخورد با مشکلاتش-قدرت صبرش-و...... خیلی از مسائل دیگه چون قرار نیست ما انتخابی بکنیم و توی زندگی یجوری با اخلاقای هم کنار بیایم و به اصطلاح اون نمیشه زندگی میشه تحمل.
    خب پس باید زمینه ای وجود داشته باشه که ما همدیگرو تو شرایطای مختلف و همچنیین با یکسری عادات شخصی هم اشنا بشیم و این مسائل و از قبل ببینیم و بدونیم واقعا داریم وارد چه زندگی ای میشیم و چه کسیو داریم انتخاب میکنیم.
    خب شما مثلا چه شرایطی به نظرتون میاد که بشه اشنا شد!تو این فرهنگ ما!؟
    کدوم خانواده ای حاظر دخترشو بزاره با اون پسر یه مدت اشنا بشن یا به قولی شرعی صیغه محرمیت باشه بینشون تا همو بشناسن و حالا گیریم ما یه مدت با این دختر بودیم با زیر نظر خانواده که در جریانم بودن قصدمونم ازدواج بوده دیدم نه ما بعضی جاها باهم اختلاف داریم و نمیتونیم هم با هم کنار بیایم فکر کنیم یه احساسیم بینمون ایجاد شده حالا چیکار باید بکنیم!نمیتونیم روی رو در بایسی گیر کنیم که.حرف یه عمر زندگیه.
    حالا گیریم همه راضی شدن ما جدا شدیم.این همه تو کوچه و خیابون مارو با هم دیدن همه هزار جور فکر کردن در مورد اون دختر بالاخره این دخترو دیدن باهامون بوده.خب حالا نفره بعدی که میخواد بیاد خواستگاری این خانوم میره تحقیق صد در صد چجوری میخواد کنار بیاد که بین منو این خانوم هیچی نبوده!!!!!! این خانوم ضربه ندیده!؟این ضربه ها چه فرقی با دوستی های عادی میکنه؟
    حالا اینم در نظر بگیرین که تو این جامعه با این فرهنگ هیچ خانواده ای فکر نمیکنم تا اینقدم اجازه بده.!!!
    در کل احساس میکنم شما همیشه دارین بهترین حالات و رویایی ترین حالاتو در نظر میگیرین.یخرده هم این حالاتو در نظر بگیرین.
    ممنون میشششم نظراتتون رو بشنوم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید vahid66 تشکرکرده است .

    vahid66 (جمعه 26 اسفند 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوستی قبل از ازدواج
    توسط Fam در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 مهر 94, 17:42
  2. مشکل اختلاف سنی در دوستی
    توسط hamidmm در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 مرداد 94, 12:21
  3. دوستی و ازدواج
    توسط ن.ف در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 91, 17:48
  4. تجربه من از دوستی (مشاوره نمیخوام)
    توسط ashkan rad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 مرداد 91, 16:22
  5. دوستی قبلی همسر
    توسط AUTUMN در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: جمعه 02 اردیبهشت 90, 10:37

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.